default_mobilelogo

 

nbb foto 898304 2912x2912

 

Exploitatie

Nadat u het nieuwe systeem in gebruik heeft genomen, blijven wij betrokken bij de uitvoering. Het hele primaire proces van uw woonruimtebemiddeling kunt u met een gerust hart aan ons uitbesteden. Hierdoor heeft u uw handen weer vrij voor andere zaken.


Beheer en calamiteiten
Wij zorgen voor een efficiënt en doelgericht beheer. Wij weten immers hoe belangrijk het is dat de systemen waarmee u werkt 24 uur per dag bereikbaar zijn en optimaal werken. Problemen of storingen in het systeem handelen wij dan ook direct voor u af.

Helpdesk
Uw medewerkers hebben regelmatig vragen: over regelgeving, procedures, technische zaken. Bij wie kunnen zij terecht?

Enserve vormt voor u hét aanspreekpunt. Onze deskundige medewerkers hebben niet alleen kennis van volkshuisvesting, maar ook van automatisering. Hierdoor kunnen wij uw medewerkers op alle gebieden helpen. Wij weten antwoord op uw vragen én kunnen uw vragen vertalen naar bijvoorbeeld wensen voor de automatiseerder of in adviezen aan de beleidsmakers. U heeft één aanspreekpunt en wij zorgen voor de rest.

Onze helpdesk kent twee onderdelen:

  • technische helpdesk: uw medewerkers kunnen vragen stellen over het gebruik van het systeem van woonruimtebemiddeling en de website. Knelpunten sluiten wij kort met de automatiseerder en lost zij zo snel mogelijk op;
  • inhoudelijke helpdesk: uw medewerkers kunnen terecht met inhoudelijke vragen over het beleid en procedures. Wij zijn op de hoogte van de specifieke regelgeving in uw regio.

Daarnaast kunnen wij een digitale helpdesk voor woningzoekenden inrichten. Hierbij beantwoorden wij vragen van woningzoekenden over het gebruik van de website, betaling en inschrijving.


(Financiële) administratie woningzoekenden
Corporaties bedienen een grote klantenkring van duizenden woningzoekenden. Wij zorgen ervoor dat uw klantgegevens overzichtelijk en compleet geregistreerd staan. Wij verwerken nauwkeurig alle mutaties in het systeem. Waar nodig stellen wij de klant op de hoogte van belangrijke gegevens of wijzigingen daarin. Denk hierbij aan het versturen van inschrijfbewijzen, het verlengen van de inschrijfperiode, bevestiging van uitschrijving of van gewijzigde gegevens. Daarnaast nemen wij ook de bijbehorende financiële administratie voor onze rekening, zoals de betaling en verwerking van inschrijfgeld.

Afstemming en evaluatie
Een systeem blijft alleen goed werken door continue afstemming en evaluatie. Samen met u plannen wij daarom structurele overlegmomenten om ervoor te zorgen dat we voor de feiten uit blijven lopen in plaats van erachteraan. Wij overleggen zowel met gebruikers als leidinggevenden om de mogelijkheden van het systeem optimaal te benutten.